خدمات تعمیر در تهران و اهواز

نمایندگی برتر تعمیرات پکیج و کولرگازی

اهواز: سی متری، نبش خیابان مهران 

تهران: بریانک شرقی، خیابان اطلسی 24

09163190478

09120355481

جنوب سرویس

جنوب سرویس

تعمیر لوازم خانگی در اهواز

نحوه عیب‌یابی یخچال و فریزر چگونه است؟

عیب‌یابی یخچال و فریزر

عناوین محتوا

گاهی ممکن است یخچال فریزر شما عملکرد درستی نداشته باشد و دچار خرابی شده باشد. البته در صورتی که در خصوص عیب‌یابی یخچال فریزر خود اطلاعات کافی داشته باشید، می‌توانید در زمان بروز مشکل اقدامات مناسب را انجام دهید. از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه رخ بدهد می‌توان به سر و صدای زیاد یخچال فریزر، خنک نکردن دستگاه، نشت آب از آن و … اشاره کرد. اگر قصد تعمیرات یخچال فریزر در اهواز را دارید می توانید ثبت سفارش کنید. در این مقاله به بررسی مشکلات متداول یخچال فریزر و نحوه رفع آنها پرداخته‌ایم.

نحوه عیب‌یابی یخچال فریزر چگونه است ؟

عیب‌یابی یخچال فریزر ممکن است بسته به نوع یخچال و نوع عیب، متفاوت باشد، اما در کل مراحل عمومی برای عیب‌یابی به شرح زیر است:

ابتدا باید مطمئن شوید که یخچال به منبع برق متصل شده است و برق قطع نشده است. برای این کار، می‌توانید سوئیچ را روشن و خاموش کنید تا مطمئن شوید برق وارد یخچال شده است.

جهت درخواست تعمیر یخچال و فریزر خود از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر-لوازم-خانگی
در صورتی که یخچال دمای مناسب را نگه نمی‌دارد، باید دما را بررسی کنید. این کار را با استفاده از ترمومتر انجام دهید و دمای داخل یخچال را با دمای مناسب مقایسه کنید.
در صورتی که یخچال دمای مناسب را نگه نمی‌دارد، ممکن است دلیل آن خرابی در سیستم خنک کننده باشد. باید بررسی کنید که آیا فن هوا داخل یخچال کار می‌کند و آیا کمپرسور صدا می‌دهد یا خیر.
در صورتی که درب یخچال نامحکم است، ممکن است هوا به داخل یخچال نرود و دمای داخل یخچال بالا رود. بنابراین، باید درب یخچال را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.
نحوه عیب_یابی یخچال فریزر، بررسی درب

در صورتی که یخچال فریزر دارای یخ زدگی بیش از حد است، ممکن است دلیل آن نقص در سیستم تخلیه آب باشد. باید سیستم تخلیه آب را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.

نمایشگر دیجیتال در برخی یخچال‌ها ممکن است پیغام خطا را نمایش دهد که به شما کمک می‌کند عیب را تشخیص دهید. در صورتی که نمایشگر پیغام خطا را نشان نمی‌دهد، باید به مرحله بعدی بروید.

اگر یخچال و فریزر شما همچنان به درستی کار نمی‌کند، ممکن است که کمپرسور آن خراب باشد. بررسی کنید که آیا کمپرسور در حال عمل است یا خیر. برای این کار، آروَن پلاس باید به محل کمپرسور رفته و بررسی کرد که آیا آن روشن است یا خاموش.
در صورتی که با انجام این روش‌ها همچنان نتوانستید عیب یخچال فریزر خود را تشخیص دهید، بهتر است با تعمیرکار مجرب جنوب سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در اهواز

جهت درخواست تعمیر یخچال و فریزر خود از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید

ابتدا باید مطمئن شوید که تمامی تنظیمات داخل یخچال فریزر به درستی انجام شده باشد. مانند تنظیم دما و حالت عملکرد (فریزر و یخچال).
اگر درب یخچال به درستی بسته نشده باشد، هوا سرد داخل یخچال فریزر خارج می‌شود و دمای داخلی به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد. در این صورت، درب باید به درستی تنظیم یا تعویض شود.

اگر خطوط خنک کننده درون یخچال فریزر شما بسته شده یا سایر مشکلاتی دارند، یخچال فریزر شما ممکن است دمای داخلی را به حداقل مورد نظر برسانده و درست کار نکند. آروَن پلاس در این صورت، بهتر است با تعمیرکار جنوب سرویس در اهواز مشورت کنید.

نحوه عیب_یابی یخچال فریزر، بررسی خطوط خنک کننده

معمولا بر روی درب یخچال فریزرها چراغ‌های LED وجود دارد. اگر چراغ یخچال یا نمایشگر آن چشمک می‌زند، به معنای هشدار و بروز مشکلی در دستگاه است. لذا باید برای عیب‌یابی یخچال و رفع مشکل اقدام کنید. از مهم‌ترین دلایل چشمک زدن یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای رفع این مشکل یکبار یخچال را ریست کرده و مجدد راه اندازی کنید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود برای عیب‌یابی یخچال فریزر با تعمیر کار جنوب سرویس در اهواز کمک بگیرید.

جهت درخواست تعمیر یخچال و فریزر خود از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید

تعمیر-لوازم-خانگی

سوالات متداول

دلایلی که سبب می‌شود یخچال فریزر شما بوی بدی بگیرد، قراردادن مواد غذایی در ظروف بدون درب داخل یخچال، تمیز نکردن یخچال برای مدت طولانی، فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال و… است.

از ساده‌ترین دلایل بروز این مشکل می‌توان به نرسیدن جریان برق به دستگاه اشاره کرد.

برای عیب‌یابی‌ یخچال که خنک نمی‌کند باید این موارد را بررسی کنیم: ترموستات، کمپرسور، گاز یخچال، لاستیک درب، خرابی فن

علت بوی بد یخچال چیست؟

سخن پایانی

عیب‌یابی یخچال فریزر در اهواز توسط نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در اهواز – جنوب سرویس به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. در صورت وجود هر گونه مشکل در یخچال و فریزر خود در تمام برندها با ما در تماس باشید.

تماس با تعمیرکار مجاز جنوب سرویس

 برای تعمیر یخچال و فریزر، بهتر است با تعمیرکار مجاز و تخصصی جنوب سرویس در اهواز تماس بگیرید: 09163190478

پی‌دی‌اف
دانلود پی دی اف مقاله نحوه عیب‌یابی یخچال و فریزر چگونه است؟
پی‌دی‌اف
دانلود پی دی اف مقاله نحوه عیب‌یابی یخچال و فریزر چگونه است؟
پی‌دی‌اف

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *